خبرهای داغ:
بازدید جانشین فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین از یک شرکت دانش بنیان؛

همت بلند نخبگان بسیجی در تولید یک محصول دانش بنیان 

 شرکت دانش بنیان تولیدی پدهای حرارتی بارمان به همت مخترع بسیجی حمیدرضا اسدی و جمعی از دانشجویان راه اندازی شده و در حال حاضر موفق به تولید هزار نمونه اولیه شده که به اذعان پزشکان ارتوپد بسیار مرغوبتر از نمونه خارجی است.
کد خبر: ۹۵۲۳۲۱۷
|
۰۷ تير ۱۴۰۲ - ۰۸:۵۸

 

قزوین_ به گزارش بسیج، سرهنگ ابوالفضل طاهرخانی، جانشین فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین 

از شرکت دانش بنیان تولیدی پدهای حرارتی بارمان بازدید کرد.

این شرکت به همت مخترع بسیجی حمیدرضا اسدی و جمعی از دانشجویان راه اندازی شده و در حال حاضر موفق به تولید هزار نمونه اولیه شده است.

محصول تولید شده این شرکت دانش بنیان، نسبت به محصول مشابه خارجی از لحاظ قیمت یک سوم ارزانتر و به لحاظ کیفیت به اذعان پزشکان ارتوپد بسیار بهتر و مرغوبتر از نمونه خارجی است.

چنانچه این واحد تولیدی دانش بنیان، حمایت مسئولین را به همراه داشته باشد می تواند زمینه اشتغال ۲۵ نفر را فراهم نماید و ضمن تامین نیاز داخلی، ارز آوری بسیار خوبی به همراه داشته باشد.

گروه مهندسی پزشکی همتا تجهیز بارمان یکی از شرکت های پیشرو در زمینه تولید تجهیزات توانبخشی می باشد. گروه مهندسی بارمان به طور تخصصی در حوزه گرماتراپی و تولید انواع پدهای حرارتی ازجمله زانو بند و کمربندهای حرارتی فعالیت دارد. پدهای حرارتی تولید شده در این مجموعه مناسب برای انواع درد های عضلانی و مفصلی ازجمله بیماری MS، آرتروز زانو، کمر درد مزمن، مینیسک بوریست، تورم شدید، پوکی استخوان، درد مفاصل و انواع دردهای کلیوی و سیاتیک است. همچنین در رفع اسپاسم های عضلانی در ورزشکاران و کاهش درد و التهاب در بیماری MS مفید می باشد.

گفتنی است با توجه به ماموریت سپاه در حمایت از تولید داخلی و آبیک به منویات مقام معظم رهبری، بازدید جانشین فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین از شرکت دانش بنیان تولیدی پدهای حرارتی بارمان، در راستای تحقق راهبرد مهم سال و حمایت از تولید دانش بنیان می باشد.

 

انتهای پیام

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار